miras-hukuku

İstanbul Miras Avukatı

Aydar Hukuk Bürosu olarak 1999’dan beri alanında uzman avukat kadrosuyla hizmet veriyoruz. Deneyimli miras avukatından randevu almak için 08504900191 numaralı telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.

Miras, ölen kişinin geride bıraktığı malvarlığıdır. Teknik karşılığı olarak ise “Tereke” adını almaktadır. İstanbul Miras Avukatı bakımından oldukça yoğun ve büyük bir şehir. Bu nedenle Miras Avukatı’nın görevlerinden ve öneminden sizlere bahsederek, sizin bu seçimde nelere dikkat etmeniz gerektiğini açıklayacağız.

Her hukuki olayın kendine has özellikleri vardır. Bu olayların profesyonel bir şekilde çözülmesi ise profesyonellik gerektirir. Bu nedenle her davada bir uzman avukat ile süreçte ilerlemek, sizin yararınıza olacaktır.

Misarsçılar atanmış veya yasal mirasçılar da olabilmektedir. Yasal mirasçılar, bu sıfatı kanun sebebi ile kazanmıştır. Yani miras bırakanın iradesi dışında kazanılan bir sıfattır. Bu kişinin hakkını alabilmesi ile ilgili diğer ortaklar ile anlaşmazlık söz konusu ise bu devrede profesyonel bir destek şarttır. Bu destek sayesinde süreç en doğru ve en hızlı şekilde ilerler.

Miras Avukatı Tutmanın Önemi

Günümüzde birçok davada farklı hak kayıpları yaşanmaktadır. Bunların birçoğu ise uzman bir kimsenin davada desteğinin bulunmamasıdır. Çünkü bir avukat, davanın genel seyrini pozitif yönde etkiler. Ancak davada yapılan en ufak bir hata ise istenmeyen sonuçlar doğurabilir. Bu hataların telafisi ise oldukça güç olabilmektedir. Bu nedenle davanın hatasız ilerlemesi çok önemlidir.

Miras Avukatı, miras davası sürecinde bireye hukuki anlamda destek sağlar ve mirasçının hakkını alabilmesi için bilgi ve tecrübesini kullanır. Miras açısından anlaşmazlık söz konusu ise kendisine kalan mirastan hakkını alamayan bireyler, miras hukuku konusunda uzman olan Miras Avukatı’nın desteği ile hakkını kazanabilir.

Miras sürecinde yaşanan hak kayıpları farklı şekillerde ortaya çıkabilmektedir. Bu nedenle miras davaları oldukça karmaşık davalardır. Bu süreç içerisinde açılacak dava türüne doğru bir şekilde karar verilmesi gerekir. Verilen karar doğrultusunda ise atılacak adımlarda herhangi bir hatanın yapılması geri dönülmez sonuçlara yol açabilir. İşte sizi bu sıkıntılardan kurtaracak olan Miras Avukatları işlerini profesyonel bir şekilde yaptıkları için yaşanması mümkün hak kayıplarınında önüne geçerler.

Miras davaları yıllarca sürebilmekedir. Bu sürecin hızlandırılması için ise hukuki prosedürlerin etkli bir şekilde yerine getirilmesı gerekmektedir. Bunun için ise gerekli olan bilgi ve tecrübedir. İstanbul Miras Avukatı seçenekleri oldukça zengin. Ancak deneyimli olan bir avukat tercihi davayı daha etkili bir şekilde hızlandırarak, size istediğinizi verebilir.

Aydar Hukuk ve Danışmanlık Aile Hukuku, Ticaret Hukuku, Ceza Hukuku, Ticaret Hukuku, İdare Hukuku, Miras Hukuku gibi birçok alanda sizlere alanında uzman avukat kadrosu ile profesyonel hizmet sağlamaktadır.

İstanbul Miras Avukatı
Günümüzde ki özellikle aileler arasında en çok sorun yaşanan davaların başında gelen Miras Davalarında iyi bir avukatla çalışmak sizi sonuca götürmek anlamında gerçekten çok önemlidir.