07052015 1430957114 1426212117 157095 03032015 1425342103 239136395 hural - Online Avukat

Online Avukat

Online avukatlık teknolojik gelişmelerin son hızla devam ettiği çağımızda artık ihtiyaç haline gelmiştir. Özellikle İstanbul gibi büyük şehirlerde trafik yoğunluğu iş saatlerinin denk gelmemesi gibi birçok sebep bireylerin avukatlık bürolarına gitmelerini zorlaştırmaktadır. Aydar hukuk bürosu yenikçi ve teknolojiye uyun yapısıyla online avukatlık hizmeti vermeye başlamıştır. Büromuza uğrayamadığınız dönemlerde davanızla ilgili bilgileri almak için ya da dava açmak istiyorsanız izleyeceğiniz yol hakkında detaylı bilgiyi edinmek için online avukat sistemimizden yararlanabilirsiniz. Hizmet verdiğimiz resmi web sitemizle bizlere ulaşabilirsiniz. Ayrıca iletişim bilgilerimiz yer aldığı sayfamızdan gsm numaramıza ve e mail adresimize ulaşarak bizlerle irtibata geçebilirsiniz. Online avukat ve ücretsiz danışma hizmetlerimizle sizlere dava öncesinde, dava sürecinde ve dava sonrasında yardımcı olmaktayız. Davalar hakkında merak ettiğiniz soruları uzman ekibimize danışarak çözüme kavuşturabilirsiniz.

• Nasıl dava açarım?
  • Dava açma prosedürleri nelerdir?
  • Dava sürecinde neler yapmalıyım?
  • Dava dilekçesi nasıl hazırlanmalı?
  • Davalı ile görüşmek istemiyorum. Dava süresince görüşmesem olur mu?
  • Haksızlığa uğradığımı düşünüyorum. Hakkımı alabilir miyim?
  • Boşanma davalarına bakıyor musunuz?
  • Velayet davaları kaç ay sürer?
  • Çalışma alanlarınız nelerdir?
  • Dava ücretleri hakkında bilgi alabilir miyim?
  • Dava lehime işlemezse ödediğim ücreti alabilir miyim?
  • Mahkemeye gitmeden davamı yürütebilir miyim?
  • Davam için avukatlık hizmeti şart mı?

Bu ve buna benzer aklınıza takılan tüm soruları ekibimizce cevaplandırıyor ve size bu süreçte yardımcı oluyoruz. Bizlere buradan ulaşabilirsiniz.

Online Avukat
Teknolojik yeniliklerin çoğaldığı günümüzde sizde hukuki sorularınızı online avukat'a yöneltebilir avukatlarımızdan cevap alabilirsiniz.