İstanbul Ceza Avukatı

İstanbul ceza avukatı olarak görev alan avukatlar, tüm ceza davalarında kişilere hukuksal destek sağlayan kişilerdir. İstanbul bölgesinde hem asliye ceza hem de ağır ceza davalarında müvekkillere gereken hukuksal destekler verilerek sürecin kişilerin lehine sonuçlanması sağlanır. Ceza yargılamalarında sanık, şüpheli ya da mağdura yargılama sürecinde gereken hukuki desteği sağlayan kişilerdir. Bu süreçte ceza yargılaması sırasında avukatlar temsil ettikleri kişilerin haklarını en yüksek derecede sağlamak için önemli bir çaba sarf etmek durumundadır. Yargılama usul kuralları ile tüm ceza kurallarının eksiksiz bir şekilde işletilmesinde son derece başarılı kişilerdir.

Bu süreçte yargılamayı en hızlı ve sorunsuz bir şekilde işlenmesinde İstanbul ceza avukatı olarak desteklerimizi sunuyoruz. Ciddi derece ağır ve kişilerin özgürlüklerini etkileyecek nitelikteki durumlarda mutlaka kişilerin en iyi ceza avukatlarından hizmet alması gerekir. Ciddi anlamda özgürlük, hak ve menfaat kaybı yaşanmaması için en iyi ceza avukatına başvurmanız gerekir.

Ceza Avukatı Nedir, Ne Tür Davalara Bakar?

İstanbul ceza avukatı olarak her ne kadar ceza hukuku davalarından doğan davalar ile ilgilensek de bu süreçte hukukun birçok alanında kişilere hukuki destek sağlayabilmekteyiz. Uzmanlığımız gereğince daha çok ceza hukuku alanında gerekli yardımları sunuyoruz. Ceza avukatının baktığı davalardan bazılarını da ifade etmemiz gerekir ise şu tarz davalara önem veriyoruz:

• Vergi kaçakçılığı
  • Tehdit ve şantaj
  • Cinsel taciz davaları
  • Saldırı suçları
  • Özel hayat gizliliğinin ihlali
  • Hırsızlık ve mala zarar verme
  • İhalelere fesat karıştırma
  • Hakaret suçları
  • Yalan tanıklık durumu
  • Cumhurbaşkanına hakaret davaları
  • Taksirli yaralama suçları
  • Çocuk kaçırma
  • Görevi kötüye kullanma
  • Askerlikten soğutma suçu
  • Bilişim suçu
  • Tefecilik sucu
  • Basit dolandırıcılık suçları

Gibi konularda kişilere gereken hukuki destek verilmektedir. Bu suçlar Asliye Ceza Mahkemesi kapsamına girmektedir. İstanbul ceza avukatı olarak bu davaların tamamında gerekli tüm desteği müvekkillerimize sunabiliriz. Bunların yanında ceza avukatı görevlerimiz içerisinde çok daha ağır olan ceza davalarıyla da ilgileniyoruz.

İstanbul’da Ceza Avukatı Hizmeti Nasıl Verilir?

İstanbul ceza avukatı olarak hem Asliye Ceza hem de Ağır Ceza alanında faaliyet gösteriyoruz. Bu süreçte Asliye Ceza Mahkemesi tarafından yürütülen davalar yanında ağır ceza yaptırımı gerektiren suçların görüldüğü Ağır Ceza Mahkemesindeki davaların tamamında görev alabiliriz. Ağır ceza alanına giren görevlere bakan avukatlar da genel olarak ağır ceza avukatı olarak isimlendirilmektedir.

• Ceza Avukatları Hangi Mahkemelerde Görev Alabilir?

Ceza avukatları ceza yaptırımı gerektiren suçların görülebildiği mahkemelerde görev alabilirler. Hafif ceza içeren davalar yanında en ağır cezaları da içeren davalarda hukuki destek sağlamaktadırlar. Ceza hukukunda suçların oluşabilmesi için kanunda belirtilen unsurların varlığı gerekir. Ceza hukukunda çok ince ayrıntılar nedeniyle sonuçlar değişebilmektedir. Bu süreçte kişilerin düşüncelerini çok net bir şekilde dile getirmesi gerekir.

• Ağır Ceza Avukatı Ne Demek, Ne İş Yapar?

Ağır ceza avukatı ağır ceza yaptırımı davalarına bakan avukatlardır. İstanbul ceza avukatı olarak bu süreçte birçok farklı davada müvekkillerimize gereken hukuki desteği sağlamaktayız. Ağır ceza davaları arasında şunlar öne çıkmaktadır:

• Kasıtlı olarak adam yaralama ve adam öldürme suçu
  • Hile ile işlenmiş olan suçlar
  • Nitelikli dolandırıcılık suçu
  • Yasama organlarına karşı işlenen suçlar
  • Taksirli öldürme suçları
  • Zimmet suçları
  • Rüşvet yolu ile işlenen suçlar
  • Milli savunmaya yönelik olan suçlar
  • Anayasal düzene ya da işleyişe karşı işlenen suçlar
  • Belgede sahtecilik durumları
  • Bazı siyasi suçlar
  • Devlete karşı işlenen casusluk suçları
  • Gasp etme ve yağmalama
  • İrtikap suçları
  • Sahte para
  • İnsan ticareti ve işkence
  • Çocuklara cinsel istismar
  • İnsanlığa karşı işlenen suçlar
  • Organ ve doku ticareti
  • Cinsel saldırı

Gibi suçlar ağır ceza avukatlarının görev aldıkları davalara girmektedir. Ağırlaştırılmış müebbet hapis cezası, müebbet hapis cezaları, 10 yıldan daha fazla hapis cezaları bu suçlara bakan mahkemeler tarafından verilebilen cezalardır. Ceza avukatı olarak tüm bu suçları detaylı olarak takip etmekteyiz.

• Ceza Davalarının Süresi Ne Kadar?

Ceza davaları kanun koyucu tarafından süre sınırlaması getirilmeyen davalardandır. Bu nedenle de ceza davalarının süresi sanıkların sayısı, suçun türü ve niteliğine göre değişebilir. Aynı zamanda delillerin ve tanıkların durumu, mahkemenin iş yoğunluğu, kanun yollarının işletilmesi gibi durumlar da süreyi etkileyen faktörler arasındadır. Birçok farklı parametreye göre değişen ceza davaları soruşturma, kovuşturma ve kanun yolları gibi durumlar hesaba katıldığında bir ile dört yıl arasında değişen süreye sahiptir.

İstanbul Ceza Avukatı Olarak Ne Tür Hizmetler Veriyoruz?

İstanbul ceza avukatı olarak birçok farklı alanda dava takibi üstleniyoruz. Bu süreçte ceza hukukundan doğan tüm işlem ve uyuşmazlıklardaki davalarda görev alabiliyoruz. Ceza hukukuna hakim ve mevzuat konusunda deneyimli olan kadromuz ile bu süreci en iyi şekilde takip edebilmekteyiz. Kastan adam öldürme, yağmalama, adam yaralama, rüşvet, taksirli adam öldürme, zimmet gibi konularda gerekli sorumlulukları üstlenebiliyoruz. Avukatlık mesleğinin tüm inceliklerine ve bilgisine hakim olarak ceza davalarının her aşamasında beklentilere yanıt verebilmekteyiz.

• Ceza Hukuku Avukatı

Ceza hukuku avukatı, kamu hukuku karakterli bir hukuk dalıdır. Bu hukuk üzerine ihtisas yapan avukatların görev alanına girmektedir. Ceza hukukunun düzenleme alanına giren tüm hukuki iş, işlem ve uyuşmazlık gibi davalarda hem temsil hem de danışmanlık hizmeti verilmektedir. Hukuk sistematiği içerisinde oldukça ileri düzeyde hukuk tekniği gerektiren davalarda profesyonel olarak hukuki destek sunulmaktadır.

• Asliye Ceza Avukatı

Asliye ceza avukatı olarak ise ceza yargılamalarının asli mahkemelerinde hizmet vermekteyiz. Bu alanda hem temsil hem de danışmanlık desteği sunarız. Asliye ceza avukatı olarak işlerin izah edilmesinden anlaşılmasına kadar birçok konuda gereken yardımı vermekteyiz. Bu kapsamda çocuk mahkemesi, çocuk ağır ceza mahkemesi ile fikri ve sınai haklar ceza mahkemesi gibi birçok alkanda görevlerimizi yerine getirmekteyiz.

• En İyi Ceza ve Ağır Ceza Avukatı

Ceza hukukunun inceleme alanına giren hemen her alanda müvekkillerimizin ihtiyaç duyduğu hukuki desteği uzmanlığımız çerçevesinde sağlarız. Bu süreçte deneyimlerimiz, bilgi birikimlerimizle hukuki süreci daha kolay bir süreç haline getirebiliriz. Özenli bir çalışma ile ceza davalarının kişilerin lehine sonuçlanmasında etkili süreç sunarız.

• Ağır Ceza Davalarının Süresi Ne Kadar?

Davaların süresinde farklı unsurlar bulunur. Mahkemelerin iş yükü, somut olayların koşulları bunların yanında suçun niteliği gibi konular etkili olan faktörler arasında yer alır. Bununla birlikte net olarak bir süre belirtmek doğru olmayacaktır.

• Ceza Avukat Ücreti

İstanbul ceza avukatı ücreti ise davanın niteliğine ve iş yüküne göre değişmektedir. Aynı zamanda süreç ve sarf edilecek emek de yine ücretler üzerinde etki eden faktörler arasında yer almaktadır. Aynı zamanda ücretler avukatın yeni ve deneyimli olması gibi durumlara göre de farklılık gösterebilir.

İstanbul Ağır Ceza Avukatı Hizmetleri Neler?

İstanbul ceza avukatı olarak birçok farklı alanda hizmetler verebilmekteyiz. Ceza davaları alanına giren her alanda bizlere başvurabilirsiniz. Telefon numaralarımızdan ya da diğer iletişim kanallarımız üzerinden bizlere ulaşarak ceza davalarımız hakkında en net bilgilere ulaşabilirsiniz. Aynı zamanda bu süreçteki hukuki desteğimizden de yararlanabilirsiniz.

Bizlere Mesai saatleri içerisinde 05312741255 Telefon numaramızdan veya iletişim sayfamızdan ulaşabilirsiniz. Ayrıca İstanbul Boşanma Avukatı yazımızı incelemeyi unutmayınız.

5/5 (1 Review)
Ziyaretçi Yorumları