İşçi Avukatı

İş hukukunun görevi işverene karşı zayıf durumda olan işçinin korunmasıdır. Bu korumanın sağlanması için işçi lehine yorum ilkesi geliştirilmiştir. İş hukukunda en çok anlaşmazlık çıkan konu olan işçinin alacakları konusunda işçinin ve işverenin avukatları işçi lehine yorum ilkesini baz alarak davaları yürütmektedir. İşçi Avukatı işçilerin haklarını korumak ve işçinin alacaklarını hakkıyla alabilmesi için çalışan hukuk görevlileridir. İşçinin işverene karşı haklarını savunabilmesi ve hakkını alabilmesi için iyi bir iş avukatına ihtiyacı vardır. İşçi avukatı işçinin hakkını en iyi şekilde savunacaktır. İş hukuku sürekli yenilenen ve gelişen bir hukuk dalıdır. Bu nedenle işçi avukatları sürekli yenilikleri takip eden hukukçulardır.

İş Hukuku Avukatının Önemi

İş hukukunda konu işçi ile işveren arasında meydana gelen uyuşmazlıkların giderilerek işçinin haklarının gözetilmesidir. Genellikle işçi alacaklarından doğan sorunların giderilmesi için işçi avukatları devreye girer. 4857 sayılı iş kanunu uyarınca işçi ve işveren arasında iş sözleşmesinden kaynaklanan hak ve alacaklardan dolayı ortaya çıkan uyuşmazlıklar için iş hukuku avukatı tarafından başvuru yapılması uygun görülmüştür. Bu sebeple işçilerin işverenle yaptığı sözleşmeden dolayı çıkan uyuşmazlıkların çözümünde bir İşçi Avukatı ile anlaşarak sorunlarına çözüm bulmaları uygun olacaktır. İş kanunu uyarınca işçi sözleşmeden doğan sorunları için işçi avukatı olmadan başvuruda bulunamayacaktır. Günümüz şartlarında işçi haklarını hiçe sayan bazı işverenler işçi ile yapılan sözleşme şartlarına uymayarak işçiye haksızlık yaparken bazı işverenlerse hukuka aykırı bir sözleşme hazırlayarak işçiye dayatmaktadır. Bu gibi durumlarda işçinin haksızlık için itirazı işçi avukatı aracılığıyla çözüme kavuşur. İş hukuku avukatı işçi lehine yorum ilkesini de göz önünde tutarak işçinin sözleşmeden doğan haklarını geri almasını sağlayacaktır.

İşçi Avukatı Hizmeti

İşçinin işveren ile yaptığı sözleşmeden doğan sorunları, kıdem tazminatı, ihbar tazminatı, iş kazası dolayısıyla maddi ve manevi tazminat alacakları gibi işçi sorunları için işçi avukatı hizmeti veriyoruz. Tüm işçi sorunlarınız için İşçi Avukatı İstanbul şehrinde iş hukuku konusunda çalışıyoruz. İşçi lehine yorum ilkesini en iyi şekilde kullanarak işçilerin tüm haklarını elde etmelerini sağlıyoruz. Bizden işçi avukatı hizmeti almak istediğinizde çağrı merkezimizden bize ulaşabilirsiniz.