Deneyimli miras avukatı

Bir kimsenin ölümünden sonra yasal veya sözleşmeye bağlı mirasçılarıyla mirasın geçiş koşullarını yasal sonuçlarını ölüme bağlı işlemlerin şekil ve koşullarını incelemekteyiz. Murisin malvarlığını kimlere ne şekilde geçeceği, mirasçılık belgesinin alınması, miras payları ve oranları, miras ortaklığı ve miras ortaklığının giderilmesi gibi konularda İstanbulda bulunan Aydar Hukuk Büromuzda hukuki hizmet vermekteyiz.

Miras davasını etkileyen faktörler

Miras davalarını etkileyen ve en bilindik faktör bir tarafın mal varlığı satmak isteyip diğer tarafın satmak istememesidir ve iki tarafın aynı fikirde olmamasıdır bu sebepten dolayı davanız uzayabilir. Yanınızda deneyimli miras avukatı var ise bu sorun ile karşılaşmanızı en düşük seviyeye indirebilirsiniz. Bunun yanı sıra davanın açılış sırasında yapılan yanlışlıklar , dava dilekçesi hazırlarken yapılan yanlış dava süresini uzatabilir miras davası açmadan önce tecrübeli iş arkadaşlarımızdan yardım almanız önerilmektedir. Bu sorunları ortadan kaldırmak için hizmet vermekteyiz.

DENEYİMLİ miras avukatı istanbulistanbul deneyimli miras avukatı istanbul, miras avukatı istanbul, miras avukatı istanbul istanbul

Miras davası ne kadar sürer ?

Miras davası bireylerin kendi başlarına çözmesi durumunda 4 5 yılı bulmaktadır. Aydar avukatlık bürosu olarak hukuki prosedürlerin doğru bir şekilde yerine getirilmesi , kusursuz ve en kısa sürede bireylere hizmet vermekteyiz. Miras davası süreci açısından zamandan tasarruf etmek isteyen bireyler bu süreçte Aydar Avukatlık Bürosuna başvurarak sürecin kısalmasında mal kaybı yaşanmamasında bizden yardım ve destek alabilirler.

Miras avukatı’nın deneyimli olması neden önemlidir ?

Miras avukatı miras hukuku alanında uzmanlaşmış ve bu alana giren her türlü hukuku sorunun çözümünde etkili olan kişidir. Deneyimli Miras Avukatı ise bu alanda birden çok dava kazanmış ve tecrübesi olan avukattır. Her miras avukatı dalında en iyi, en deneyimli avukat olmak ister. Aydar Hukuk Bürosu olarak miras davalarınızda deneyimli kadromuz ile miras sebebiyle doğan sorunların sonucuna ulaştırılmasında, müvekkilinin haklarını korumak için en iyi şekilde hizmet vermektedir.
Miras hukuku alanında doğacak olan sorunların çözüme ulaştırılmasının yanı sıra miras avukatları bu alanda hukuki danışmanlık vermektedir. Deneyimli miras avukatlarımızdan dava öncesi veya sonrası destek almak isterseniz 0 (850) 4900191 numarasını arayarak, Aydar Hukuk Bürosundan randevu alabilirsiniz.