Deneyimli iş avukatı

Deneyimli İş Avukatı istanbul

Türkiye’de yapılan araştırmalara göre 2016 yılında toplam 26 milyon 621 bin çalışan bulunmaktadır ki bu durum da ülkemizde iş hukukunun ve iş hukuku avukatı ile birlikte çalışmanın öneminin artmasını sağlamıştır. Aydar Hukuk Bürosu olarak sizlere bu davalarda yardımcı olacak deneyimli iş avukatlarımız tarafından hizmet vermek isteriz.
Deneyimli iş avukatlarına çalıştığınız her yerde ihtiyacınız olabilir. İş yerinizde haksızlığa uğruyorsanız veya işten çıkartılıp tazminatınız verilmedi ise adalet karşısında hakkınızı savunabilirsiniz. Avukatlarımız söz konusu durumlarda hakkınızı arayacaktır. Haksızlığa uğrayan başka çalışanlar var ise bu kişilerin tanık olması sizin davanız için büyük önem arz eder. Avukatınız davanız boyunca sizlere kimlerden yardım alabileceğinizi ve bu kişileri nasıl doğru şekilde hareket ettireceğinizi anlatacaktır.
İş yerinizde yaşadığınız kabullenilemeyen durumlarda hakkınızı arayabilirsiniz. Yeterince beklediğinizi ve hakkınızı alamadığınızı düşünüyorsanız, hakkınızın daha fazla gasp edilmemesi için mutlaka deneyimli bir iş avukatına başvurmanızda fayda var diyebiliriz.

deneyimli iş avukatı

Deneyimli İş Avukatı’nın Önemi Nedir ?

Deneyimli iş avukatları daha önce iş ile ilgili sıkıntı yaşayan insanların davalarına girmiş, tecrübe edinmiş, davalarda müvekkili ile daha yakın temasta olan avukatlardır. Davaların sürecinin nasıl işleyeceğini ve nasıl hızlandırılacağı gibi durumlarda bilgisi olan kişilerden destek almanız sizlerin yükünü hafifletecektir. Aydar Hukuk Bürosu olarak kadromuzda ki deneyimli iş avukatları ile görüşüp randevu alabilirsiniz.

İş Davası Ne Kadar Sürer

Maaş, mesai gibi ücretlerinizin tahsili olmuyor, kıdem maaşlarınız yatmıyor, tazminatınız verilmiyor ise hakkınızı arayabilirsiniz. İş hukuku konusunda avukat ile işçi alacaklarının tahsili için hukuki işlem başlatılması halinde mahkemenin sonuçlanması ortalama 6-12 ay arasında olacaktır. Elbette ki bu sürenin kısalması da mümkündür. Davanın bir üst mahkemeye gitmesi halindeyse bu süre uzayacak; yaklaşık olarak 18 ay sürecektir.
Dava sürecinizi hızlandırmak, uğradığınız haksızlığın sonucunu daha hızlı alabilmek istiyorsanız deneyimli iş avukatlarına ihtiyacınız var. 0(850)4900191 numarasını arayarak Aydar Hukuk Bürosundan deneyimli iş avukatlarımıza ulaşabilir, dava öncesi ve sonrası destek alabilirsiniz.