Deneyimli Ceza Avukatı

ceza avukatı istanbulCeza hukuk ve ceza davalarında uzmanlığı olan, bu tip davalarda birden çok tecrübesi olan ve Ceza hukuku alanında danışmanlık alabileceğiniz kişilere deneyimli ceza avukatı denir. Aydar Hukuk Bürosu olarak sizlere 18 seneyi aşkın tecrübelerimiz ile İstanbulda deneyimli ceza avukatlığı hizmeti sağlıyoruz.
Ceza yargılamasını oluşturan unsurları iddia, savunma ve yargılama olarak 3 şekilde gözlemleyebiliriz.
Savunma hakkı, kendisine bir suç atılan (öngörülen) kişinin söz konusu olan davada masum olduğunu ve yaptırılan şeylerin kendi iradesinin dışında baskı ve suç işlemeye zorunluluk gibi sebeplerden etkilenerek suç işleyip, daha az cezayı hak ettiğini veya müvekkilin hürriyetine kavuşmasını adalet önünde ileri sürebilmektir. Bu tip olaylarda da yanınızda deneyimli bir ceza avukatı var ise bu durumu titizlikle halledip müvekkilin en az cezayı almasında veya müvekkilin hürriyetine erişmesini sağlar.
Öncelikle kişiye öngörülen suç belirlenir. Birincisi suçun Türkiye kanunlarında yer alıp almadığının incelemesi yapılır. İkinci olarak maddi unsurlara göz atılır. Üçüncü olarak hukuka aykırılık bir durumun söz konusu olmaması için sağlamalar yapılır ve son olarak da manevi unsurlar incelenir. Eğer bu anlatılardan biri eksikse işlenilen suçun varlığından ve ceza verilmesinden söz edilemez.

Bir suçun varlığının söz konusu olduğu hallerde de, bu defa sanığın hukuka uygunluk sebeplerinin varlığı halinde ceza almaması veya cezayı azaltan sebeplerin örneğin haksız tahrik olması halinde daha az ceza ile cezalandırılması söz konusu olacaktır.

Bu tarz ceza davalarında yükünüzü hafifleştirmek istiyorsanız İstanbul Aydar Hukuk Bürosundan randevu alabilirsiniz. Randevu almak için 0 (850) 4900191 numarasını arayarak deneyimli ceza avukatlarımız ile görüşebilirsiniz.

Deneyimli Ceza Avukatı Neden Önemlidir ?

Deneyimli ceza avukatları daha önce birden çok ceza davasına bakmış ve davadan başarılı bir şekilde ayrılmış olmasına hitaben sizin davanızın işleme sürecine hakim olacak, hem kısa sürede davanızı çözmeye yardımcı olacak, hem müvekkilinin yükünü azaltacak hemde davayı titiz bir şekilde inceleyecektir. Eğer sizde deneyimli ceza avukatı arıyorsanız Aydar Hukuk Bürosunu arayıp hukuksal danışmanlık alabilir veya deneyimli ceza avukatlarımızdan randevu alabilirsiniz.
Deneyimli Ceza Avukatı arıyor iseniz 0 (850) 4900191 numarasını arayarak, Aydar Hukuk Bürosundan randevu alabilirsiniz.