Deneyimli Boşanma Avukatı

Zaman ilerledikçe ilişkilerde ki sorunlar artmakta ve ülkemizin genelinde evlilikler de boşanma oranı artmaktadır. Bu sebepten siz de muzdaripseniz yapacak en iyi şey dava açmadan önce deneyimli bir boşanma avukatından danışmanlık almalısınız. Dava sürecince izleyeceğiniz yolları size gösterecek ve size davanızda avukatlık hizmeti verecektir. Bu tip davalar İstanbul Adliyesini çok fazla yoğun hale getirdiği için kısa sürede halletmek zordur. Aydar Hukuk Bürosu olarak 18 yıllık tecrübemize dayanarak sizlere en kısa sürede ve kusursuz avukatlık hizmeti ve hukuki danışmanlık hizmeti veriyoruz.

boşanma avukatı

Boşanma Davasının Süresini Etkileyen Faktörler

Boşanma davalarının süresini etkileyen ve en bilindik faktör iki tarafında aynı fikirde olmamasından kaynaklanmaktadır. Örneğin siz boşanmak istiyorsunuz fakat, karşınızda ki kişi sizden boşanmak istemiyor. Bu sebepten dolayı davanız uzayabilir. Yanınızda bir deneyimli boşanma avukatı var ise bu sorun ile karşılaşma olanağınızı en düşük seviyeye indirebilirsiniz. Bunun yanında davanın açılış aşamasında yapılan yanlışlar da dava sürenizi uzatabilir. Dava dilekçesi hazırlarken yapacağınız küçük bir yanlış dava sürenizi uzatabilir. Boşanma davası açmadan önce tecrübeleri olan bir bürodan hukuki danışmanlık hizmeti alırsanız sorun oluşma riskini en düşüğe çekmiş olursunuz.

Boşanma Davasını Nasıl Hızlanır ?

aydar hukuk logo e1523563227824 - Deneyimli Boşanma AvukatıOlası bir sorun ile karşılaştınız ve davanızın zamanı gittikçe artıyor ise. Anlaşmalı boşanma davası açabilirsiniz. Anlaşmalı boşanma davası açabilmek için iki tarafında birbirleri ile 1 sene evli kalması gerekmektedir. Çekişmeli boşanma davası iki tarafında evliliği sonlandırmak için bir anlaşmaya varamamasından doğar. Bu durumda eşlerden birisi evliliği sonlandırmak isterken, diğer eşin buna karşı çıkması durumunda oluşur. Anlaşmalı boşanma davası ile davanızı hızlandırabilirsiniz. Elinizde boşanmaya dair kanıtlar var ise dava sürenizi hızlandıracaktır. Bu konuda deneyimli boşanma avukatlarından danışmanlık hizmeti alabilirsiniz.
Deneyimli boşanma avukatları sadece davanızı sonlandırmak için değil, sizin hakkınız olanı karşı taraftan almanıza da elinden geldiği en iyi şekilde davayı savunabilme kapasitelerine sahiptirler. Eğer boşanma aşamasındaysanız ve karşı taraftan hakkınız olanı alamıyor veya karşı tarafa hakkından fazla birşeyler vermek zorunda kalıyorsanız Aydar Hukuk Bürosu olarak sizlere davanızda yardımcı olabiliriz.