Deneyimli araç değer kaybı avukatı

Günlük hayatımızda araçlarımız en iyi ulaşım biçimimizdir. Bunun yanında trafik kazaları başımıza gelebilecek sorunlardan birisidir. Bu sebepten dolayı dava açmadan önce deneyimli bir avukata baş vurup gerekli olan prosedürleri yerine getirip davanın kısa bir süre içerisinde müvekkilinin haklarını savunarak kendi aleyhine çevirmek avukatın görevidir.
Araç Değer Kaybı Davası Süresi Ne Kadar Sürer?
Değer kaybı davaları ortalama olarak 9 ay ila 1,5 yıl arasında sonuçlanmaktadır. Aydar Hukuk Bürosu olarak deneyimli avukatlarımızdan yardım alındığı sürece dava yolunda doğru prosedürleri uygulayarak daha kısa sürede davanın sonuçlanmasına yardımcı olabiliriz. Bu dava süreci içerisinde müvekkilimiz ile irtibat halinde olup davanın geldiği durumları sürekli değerlendirebilirz.
Araç değer kaybı davasını etkileyen faktörler;
̇ Tebligatların yollanması
̇ Bilirkişi raporlarının toplanması
̇ Dava açılırken yanlış yazılan dilekçeler
̇ Eğer karşıdan itiraz gelirse yeniden bilirkişi raporu beklenmesi davayı etkileyen faktörlerdir.

Değer kaybı davası nasıl hızlandırılır ?

Deneyimli avukatlarımızın etkisini bu alanda olduğunu söyleyebiliriz. Aydar Hukuk Bürosu olarak bize başvuran kişilerin davalarını deneyimli avukatlarımız tarafından yönetiyoruz. Bu izlenen yolda çok titiz ve dikkatli çalışarak, detayları atlamayarak ilerliyoruz. Dava sürecini hızlandırmaya ve müvekkilimizin çıkarı için ne gerekiyorsa yapılmasından yanayız.
Aydar avukatlık bürosu olarak bu davada 18 yıllık tecrübemiz içerisinde en kısa sürede kesin sonuçlara varmış bulunmaktayız. Dosyalar sigorta aşamasında sonuçlanır ise dava açıldıktan 6 ay içerisinde sonuç alınması beklenir. Sadece dava açmak değil bu konuda danışmanlık da vermekteyiz.
Deneyimli avukatlarımıza ulaşmak istiyorsanız 0(850)4900191 numarasını arayarak hukuki danışmanlık veya deneyimli avukatlık hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz.

Değer kaybı davası için gereken belgeler

Kaznın gerçekleştiği anda tutulan kaza tutanağı , hasar tespit tutanağı , araçların kaza sonraı çekilen özellikle hasarı gösteren ve her açıdan çekilmiş fotoğrafları , aracın ekspertiz raporu ve aracın ruhsat başta olmak üzeretüm bilgileri.