aldatma nedeniyle bosanma davasi - Boşanma Davası Avukatları

Boşanma Davası Avukatları

Boşanma davası avukatları birçok davaya göre sorumluluğu daha çok olan avukatlardır. Aileye karşı olan sorumlu olan avukatlar her bir bireyin psikososyal ve ekonomik refahını da düşünerek hareket etmektedir. Boşanma davası avukatları müvekkillerinin hakkını alması için çabalayan ve çocukların gelişimi, büyümesi ve ekonomik ihtiyaçlarının karşılanması için doğru ebeveynde kalmasını sağlamaya çalışan avukatlardır. Dava yürütülürken tarafların psikolojik, sosyolojik v ekonomik yaşam kalitesinin düşmemesi için çabalamaktadırlar. Boşanma davaları bireylerin evliliklerini devam ettirmek istemediklerini mahkemeye beyan etmesiyle başlar. Her iki tarafta aynı kanıdaysa anlaşmalı boşanma davası açılır ve çok kısa sürede boşanma işlemi gerçekleştirilir. Eğer taraflardan biri boşanmak istemiyorsa ya da her ikisi de boşanmak istemesine karşın bazı prosedürlerde anlaşamıyorsa dava çekişmeli boşanma davası olarak ilerler ve diğer davalara göre süresi daha uzun olabilir. Bunların dışında birçok hukuki boşanma nedeni mevcuttur. Tarafların boşanma davası açabilmesi için beyan edilen nedenin hukuki boşanma nedenleri arasında olması gerekmektedir. Aydar Hukuk Bürosu boşanma davalarına uzman ekibiyle eşlik etmektedir.

Hukuki Boşanma Nedenleri

• Aile İçi Şiddet
  • Darp ve Cana Kast
  • Aşağılama, Küçük Görme
  • Ev Terki, Akıl Kaybı
  • Uzun Süre Ayrı Yaşama
  • Psikolojik Bunalım
  • Taraflardan birinin diğerine zarar verecek potansiyelde olması
  • Zina ve Zinaya Teşebbüs
  • Aile kurumunun temelden sarsılması
  • Onur Kırıcı Davranış Sergileme
  • Yüz Kızartıcı Suçlarda Bulunma
  • Taraflardan birinin diğerini terk etmesi
  • Üçüncü Kişilerin Müdahalesi
Boşanma Davası Avukatları
Boşanma davası avukatları, sizlerin boşanma davası açarken veya boşanma davası sürerken bilgi alabileceğiniz avukatlardır.