20170529114430Palestinedivorce.. - Boşanma Avukatı Tavsiye

Boşanma Avukatı Tavsiye

bosanma davasi nasil acilir bosanma davasi icin yapilmasi gerekenler 8973571 300x206 - Boşanma Avukatı TavsiyeBoşanma davaları diğer birçok davaya göre daha özel ve kişisel davalardır. Sorumlu olunan bir aile ve genellikle  çocuklar mevcut olduğundan dava seyri anne, baba ve varsa çocuklar açısından en az zarar ile atlatılması gereken önemli bir süreçtir. Boşanma işleminden sonra bireylerin yaşam kalitesinin düşmemesi için uygun kararlar vermek ve bireylerin psikolojik, sosyolojik ve ekonomik durumlarını göz önünde bulundurmak oldukça önemlidir.

Hukuken Boşanma Sebepleri

• Eşler Arası Şiddetli Geçimsizlik
  • Eşlerden Birinin Diğerinin Canına Kast Etmesi
  • Şiddetli Psikolojik Çöküntü ve Akıl Sağlığını Kaybetme
  • Eşlerden Birinin Evi Terk Etmesi
  • Zina Teşebbüsü
  • Eşlerden Birinin Diğerine Kötü Muamelelerde Bulunması
  • Evlilik Temellerinin Sarsılmış Olması
  • Anlaşmalı Boşanma Talebi
  • Ayrı Yaşama Durumları

Boşanma işlemleri boşanma dilekçesi verilerek başlatılır. Gerekli uygulamalar yapıldığında dava başlamış olur. Yaklaşık 2 ila 3 ay arasında değişen bir sürede dava sonuçlanabilirken çekişmeli boşanmalar söz konusu olduğunda bu süre 10 ay ile 12 ay arasında değişebiliyor.  Özel durumlara bağlı olmak üzere daha uzun süren davalarda olabilmektedir. Dava sürecinde önemli olan şey davanın süresi değil doğru sonucun elde edilmesidir. Mağduriyetler olmadan her iki tarafta hakkını alarak mahkemeden ayrılmalıdır. Bu durum her iki taraf içinde oldukça önemlidir. Ayrıca varsa çocukların mevcut durumu ve geleceği düşünülmelidir. Bağlanacak olan nafaka çocukların büyüme, beslenme, barınma, eğitim ve sağlık gereksinimlerine yetecek miktarda olmalıdır. Ayrıca velayette boşanma davalarının bir diğer önemli maddesidir. Çocukların psikolojik, sosyolojik ve ekonomik tam bir iyilik halinde bulunması için yaşları da göz önüne alınarak en uygun karara varılması en uygun çözüm olacaktır. Bu ve buna benzer durumları ayrıntılı görüşmek için bize ulaşabilirsiniz.