anlasmali bosanma davalari - Boşanma Avukatı Danışma

Boşanma Avukatı Danışma

Boşanma davaları çeşitli sebeplerle açılan evliliğin sonlandırılması için uygulanan hukuki işlemlerdir. Boşanma davaları aile kurumunu baz aldığından özen ve dikkat gerektiren davalardır. Tamamen kişiye özel araştırmalar neticesinde kişilerin günlük yaşamları, psikolojik durumları ve ekonomik hakları göz önünde bulundurularak deva ettirilmesi gerek davalardır. Dava dilekçe yazılarak başlatılır anca dava sebepleri farklılık gösterebilmektedir. Hukuki dava nedenleri boşanma davası için en az dokuz alt başlıktan oluşmaktadır. Bu nedenle doğru dava sebebiyle dilekçe hazırlamak oldukça önemlidir. Bireyler hukuki süreçte bu alt başlıkları bilmediklerinden bu tür davalarda uzman bir avukatın desteğini almalıdırlar.

Aydar hukuk bürosu boşanma davaları  konularında oldukça deneyimli avukatlarıyla hizmet vermektedir. Ayrıca  boşanma avukatı danışma hizmetlerimizle aklınıza takılan soruları ya da konu ile ilgili edinmek istediğiniz bilgileri bizlere sorabilirisiniz. Boşanma davalarında dava sebebi sava sürecini etkilediğinden oldukça önemlidir. Eğer yanlış dava sebebini seçerseniz dava sizin aleyhinize işleyebilir ve istediğiniz sonucu alamayabilirsiniz. Bu nedenle dava açma sebebini avukatlarımızla paylaşabilirsiniz.

Müvekkillerimizin gerek dava bilgileri gerek özel yaşamları hiçbir kurum ve kuruluşla paylaşılmamaktadır. Tüm gizlilik önemleri alınarak dava süreci yürütülmektedir. Şiddetli geçimsizlik, taraflardan birinin diğerine şiddet uygulaması, ağır hakaret ve aşağılama, psikolojik sorunlar, can kastı, evi terk etme, uzun süre ayrı yaşama, aldatma ve birlikteliği sonlandırmak isteme gibi çeşitli boşanma sebepleri bulunmaktadır. Hukuki boşanma nedenlerinden biri veya birkaçı sizde mevcutsa ve boşanmak istiyorsanız dava seyri ile ilgili detaylı bilgiyi ekimize danışarak elde edebilirsiniz.

Boşanma avukatı danışma
Boşanma avukatı danışma
Boşanma davası hakkında merak ettiğiniz soruları boşanma avukatı danışma servisimizle cevaplıyoruz.