law - Avukat Danışma Ücreti

Avukat Danışma Ücreti

Avukat danışma ücretleri bireyden bireye ve kurumdan kuruma değişiklik göstermektedir. Aydar hukuk bürosu ise gerek dava ile ilgili gerekse konu ile ilgili online ve yüz yüze danışmalardan belli bir ücret almaktadır. Ayrıca aklınıza takılan soruları ve konu ile ilgili bilgileri de bizlere ulaşarak edinebilirsiniz. Bu süreçte bir davanın nasıl açıldığı, davaların ilerleme süreçleri, konunun dava açmak için müsait olup olmadığı gibi dava öncesi birçok sorunla karşılaşabilirsiniz.

Kamu ve tüzel kişilerle ilgili yaşanılan mağduriyetlerde neler yapılması gerektiğini ve prosedürleri merak edebilirsiniz. Ya da bir aile avukatından beklentilerinizi dile getirerek istediğiniz hizmeti belirtebilirsiniz. Dava, mahkeme ve buna benzer birçok prosedürü sizler adına araştırıp yürürlüğe geçirmekteyiz. Boşanma davası, tazminat davası ve buna benzer ihtiyacınız olan birçok davayı hukuk büromuza gelerek bizlerle paylaşabilirsiniz.

Uzman ekibimiz danışmanlık sağlayarak konu ile ilgili gerekli bilgileri sizden aldıktan sonra ilerde uygulanması gereken tüm prosedürü sizlerle paylaşmaktadır. Dava sürecinde neler gerekmektedir, ihtiyacınız olan materyaller nelerdir, dava öncesi neler yapmalısınız, dava dilekçesini nasıl hazırlamalısınız, dava sırasında nasıl bir tutum sergilemelisiniz, neler yaparsanız dava sizin lehinize ilerler ya da dava sırasında neler yapmamalısınız gibi gerekli tüm bilgileri sizlerle paylaşmaktayız.

Aydar hukuk bürosu için gelen her dava yaşam yolculuğunda bir problemle karşılaşmış hayat demektir. Hayatınızdaki problemleri kaldırarak ve istediğiniz gibi sonuçlanmasını sağlayarak yaşam kalitenizi yükseltmeyi hedef alıyoruz. Bizim için bir davadan daha çok şey ifade ediyorsunuz.